Deze diensten zorgen ervoor dat u het maximale eruit haalt. Uit Ostara en uit het menselijk kapitaal.

Training

Ostara-PO training

Door Ostara trainingen krijgen uw medewerkers de kennis aangeboden op de manier waarop zij het meest efficiënt leren. Door onze opleidingskundige achtergrond zijn wij goed in staat binnen trainingen het niveau te differentiëren. Uw medewerkers hebben zeker allemaal niet hetzelfde aanvangsniveau, maar uw organisatie heeft wel een gewenst eindniveau! Wij zorgen er dan ook voor dat er nooit tekort wordt gedaan aan het organisatieoogmerk. Trainingen zijn altijd maatwerk, zo wordt de aangereikte kennis direct geborgd binnen Ostara en/of in opleidingssystemen die u al in huis heeft.
Wij trainen de afdeling HR het functiehuis en de beoordelingsboon zoals deze nu bestaat in uw organisatie te vertalen naar Ostara-PO. Daarnaast trainen we de beoordelaars in het beoordelen en het gebruik van Ostara-PO. Voor overigen is er een online training te volgen om kennis op te doen over wat het betekend dat de organisatie gebruikt maakt van Ostara-po.

Als ervaren ondernemers herkennen we uw behoefte aan ‘sparren’, ‘spiegelen’ en ‘klankborden’. Op het gebied van Ostara producten en diensten helpen wij u graag met inspirerende, praktische en professionele ondersteuning, zodat u zich weer volledig kunt focussen op wat ú het beste kunt; voluit ondernemen op uw vakgebied. Natuurlijk vergeten wij daarin niet wie u bent, de mens in de ondernemer. En vervolgens de ondernemer in de onderneming.

Advies

Ostara-PO advies

Audits

Ostara-PO audit

De thermometer in de organisatie! Hoe staat uw organisatie ervoor en is uw organisatie klaar voor de toekomst? Ostara meet graag voor u of u na de implementatie nog wel steeds dezelfde kwaliteit aan planning en ontwikkeling in huis heeft als kort na de implementatie van Ostara. Maakt u nog geen gebruik vanOstara, dan meten we graag of en welke meerwaarde Ostara voor uw organisatie kan hebben. De resultaten worden helder en overzichtelijk aan u gepresenteerd in een auditrapport.

Wij houden het graag helder en simpel. Wij zijn een platte organisatie en hanteren een no-nonsense cultuur. Bij ons worden geen ingewikkelde en uitgebreide procedures gebruikt en willen maar één ding: onze klant zo snel en goed mogelijk helpen! Door korte communicatielijnen en persoonlijke betrokkenheid weten wij direct wat er bij een klant speelt en kunnen wij snel een goede oplossing aanbieden. De praktijk heeft inmiddels uitgewezen dat dit werkt en mede daardoor kunnen wij stellen dat wij een bijzonder goede relatie met klanten en partners hebben.

Support

Ostara-PO support

Ostara is onstaan uit de samenwerking tussen

&